Timeplan 2020/2021

Timeplan for 2020. Om alle timene blir fulle utvider vi tilbudet etterhvert om vi har kapasitet. pr dags dato er alle kveldstimer fulle til å med uke 47. fra uke 48 åpner det for ny gruppe.Du kan lese om de ulike gruppetimene her: https://www.styrktrening.no/gruppetimer/ 

Ellers tilbyr vi Personlig trening , bedrifts trening og andre ulike eventer etter hvert.

Gruppetreninger OVERSIKT OVER LEDIGE TIMER- påmelding fortløpende

PR DAGS DATO ER ALLE VÅRE FASTE TIMER PÅ KVELD FULLE. MEN FØLG MED PÅ FACEBOOK FOR ARRANGEMENT OG KURS OVER 8 UKER.

  • DAGTIMER: 
  • MANDAG Kl:09.00 NYHET! dagtime soma move (8plasser)
  • MANDAG Kl:10.00 senior styrke og balanse ( 1 ledig)
  • FREDAGER  LEIE AV STYRKEROM TIL BEDRIFT/FORRENINGER.ECS
  • ETTERMIDDAG/KVELD
  • ONSDAG NYHET! KL:19.00 PT SMAL GROUP MANMAKER (4-6 PLASSER) 8 UKERS KR2999,-
  • TIRSDAG NYHET! KL:18.00 FUNKSJONELL STYRKE OG BEVEGELIGHET (8 UKERS KURS) KR 1450,-
  • ONSDAG KL:17.00-17.45 STERKE TEENS (14-16ÅR) 8 UKERS (8PLASSER) START SEPTEMBER                           8 UKERS KURS


Timebeskrivelse:

SOMA MOVE-

er en helhetlig treningsform som er både atletisk og sterk, men samtidig myk. Man jobber med kroppen som eneste verktøy og timen foregår barbent på yogamatte. På timen går man gjennom en uavbrutt serie med bevegelsesmønstre, som utfordrer både BALANSE fordi du skal ha kontroll på kroppen din, KONDISJON fordi vi ønsker å holde en flyt igjennom hele timen, man skal hele tiden bevege seg, KOORDINASJON fordi det er bein og armer som hele tiden skal plasseres nye steder. STYRKE fordi du bærer og behersker din egen kropp hele veien. Og sist men ikke minst; BEVEGELIGHET og MOBILITET som er svært overførbart til andre treningsformer. Flyt og kraft er sterke nøkkelord på timen, og fokuset er å arbeide med hele kroppen som en enhet. Bli med på en annerledes og rå treningsform, bli med på SOMA MOVE®

SENIOR STYRKE OG BALANSE

I denne timen gjør man enkel og funksjonell trening. Vi jobber med balanseøvelser, styrkeøvelser og fall forebyggende øvelser. Her bruker vi treningsutstyr som strikker, egen kroppsvekt, body pump stang og vekt skiver for de som ønsker det. Timen passer godt for deg som er helt ny på trening og alle kan delta ut i fra sine egne forutsetninger. Anbefaler denne timen både for å forebygge og forbedre balanse og styrken. Etter trening blir det selvfølgelig kaffe og noe å bite i:)

FUNKSJONELL STYRKE OG BEVEGELIGHET

Styrke og bevegelighetstrening med kroppsvekt og litt utstyr for å gjøre deg mer smidig og effektiv i hverdagen. En kombinasjon av tradisjonelle styrkeøvelser samt noen nye varianter. For å fungere godt å ha god helse er det viktig med enkel ukentlig styrketrening. Uansett om du er ung eller gammel er det aldri for sent å ta tak i helsa. Her jobber vi mye meg egen kroppsvekt, men det vil også bli brukt utstyr. Timen vil typisk bestå av at vi jobber i ulike tidsintervaller slik at du selv kan styrke vekt belastning og tempo etter eget nivå. Både styrke og kondisjon som er tilpasset alle.

Timen som passer for de fleste, men Disse timene er rettet spesielt mot voksene sånn 40/50 +- og NYBEGYNNERE i alle alder. 

Her får du jobbet med hele kroppen og blir hverdagssterk!

STYRK JENTER- STEP&STYRK - egen gruppe for damer! 

STEP er en effektiv og morsom kondisjons time hvor vi får opp pulsen og forbrenningen med varierende steg på step kasser. Disse step timene blir ledet av vår energiske step instruktør Lise som tar deg med på en økt som vil variere utover året, Her får du trent både kondisjon ,styrke og bevegelighet.

STYRK, er en moro og effektiv styrke time som du er garantert godfølelsen etterpå sammen med PT Andrea når vi nye mål! Timens oppbygning vil variere mellom hva som er målet for den aktuelle perioden. Vi trener Styrketrening, stabilitet, puls, kjerne, sete, lår og armer, ingenting slipper unna!

Denne timen vil være morsom og gi treningsglede i sin reneste form! En styrke time som passer alle som både utfordrer og gjør deg sterkere. Oppsett av time vil variere i løpet av året med ulike tidsintervaller, oppsett og utstyr. STYRK passer gjerne for de som liker å presse seg litt ut av komfortsonen og jobbe med både styrke og puls, men kan fint reguleres til eget nivå.

Denne gruppen passer nokk best for de som Liker noe intensiv trening og skikkelig GIRL POWER!

PT SMAL GROUP- MANMAKER (4-6 PERS) 8 UKER

Egen time for menn. En styrke og kondisjons økt som er lagt opp for menn. Vi fokuserer på å bli sterkere, øke vår funksjonelle styrke samt vedlikeholder en god kondisjon. Vi vil også ha noe bevegelighet. Dette er en time som går over 8 uker og har maks antall deltakere på 4-6 personer.

STERKE KIDS(11-13ÅR) STERKE TEENS (14-16ÅR)

Aldersrelatert og Funksjonell styrketrening for barn & unge

Fokus: Generell styrketrening, skadeforebygging, motorikk, balanse, koordinasjon og treningsglede!

Her finner man elementer fra ulike populære idretter som bla generell styrketrening, turn, hinderløp, calisthenics og strongman. Timene vil være variert og ha fokus på både teknikk, trygghet og ikke minst mestringsfølelse!

PÅMELDING HER: